Deklaracja bezpartyjnego Prezydenta RP :  Ja, dr Artur Bartoszewicz, stając się z dniem 1- go czerwca 2025 roku „Głową Państwa”, zobowiązuję się dokonać w istniejącej Konstytucji RP  dwóch poprawek oraz wnieść jeden nowy zapis jak następuje: Poprawka 1 (Art.125)   Referendum powinno być bezprogowe i wiążące dla rządu. Wyrażona w Referendum wola Narodu jest rozkazem dla rządu „wykonać”, a dla Prezydenta „podpisać”. Poprawka 2 (Art.118)  Inicjatywa Obywatelska OBOWIĄZKOWO musi być zakończona przez Referendum Nowy wpis: Weto Obywatelskie OBOWIĄZKOWO musi być zakończone przez Referendum. Usunięcie danej ustawy nastąpi z WOLI NARODU. Te  3 zmiany spowodują przekazanie realnej władzy polskiemu Narodowi.

Przed katastrofą Dyrektyw Unijnych ETS i Fit for 55 oraz EPDB Polskę i Polaków obroni a z Polaków, silny Naród uczyni 

W ramach „Celu Zbiorowego Polaków” Polska rozpocznie przedsięwzięcie, polegające na wybudowaniu największej stoczni w Europie, gdzie będą budowane kontenerowce, samochodowce i masowce z napędem elektrycznym o nieograniczonym zasięgu w sposób uprzemysłowiony oraz portu zewnętrznego Vistula, gdzie odbywać będą się przeładunki.

Ujście Wisły ma strategiczne znaczenie dla rozwoju Polski i polskiej gospodarki. Dlaczego? Dlatego, że jest to jedyne miejsce na polskim wybrzeżu, gdzie najszybciej można wybudować port zewnętrzny kontenerowy i samochodowy.

Uruchamiając produkcję statków z napędem elektrycznym wpisujemy się idealnie w trend ekologiczny UE, która wymusza przejście na paliwa typu bio lub inne paliwa bez emisyjne do napędu statków poprzez Dyrektywę FuelEU dla statków morskich, co spowoduje w świecie wzrost kosztu paliwa okrętowego, a Polsce zapewni wzrost rentowności.

Armatorem, będzie podmiot z 100 % polskim kapitałem, świadczącym usługi transportu morskiego kontenerów i samochodów. Jej niezwykła przewaga na na rynku usług transportu morskiego kontenerów będzie wynikała z braku kosztu paliwa, które stanowią 60 % kosztów stałych transportu morskiego.

Źródłem środków na budowę domów i wsparcie finansowe wielodzietnych rodzin, będą przychody z transportu morskiego kontenerów, samochodów, materiałów sypkich i chemikaliów w tzw. tanko kontenerach.

Produkcja statków z napędem elektrycznym oraz budownictwo zeroemisyjnych-plus energetycznych  domów dla wszystkich Polek i Polaków staną się motorem dynamicznego rozwoju gospodarczego Polski.

Projekt portu zewnętrznego i innych proponowanych programów gospodarczych wchodzących w „Cel Zbiorowy Polaków”,  będzie miał fundamentalne znaczenie dla polskiego budżetu, gdyż spowoduje, że Polska nie będzie musiała ponosić opłat do systemu ETS 2 i Fit for 55, które do 2030 r. wyniosą 189 mld Euro (189 x 4,6 = 869,4 mld zł).

Projekt budowy portu zewnętrznego, jest niezwykle atrakcyjny dla Skarbu Państwa. Jego koszt wyniósłby 15 mld zł a wpływów budżetowych w perspektywie 5 roku przyniósłby ok. 1,38 bln zł.

Samowystarczalność energetyczna Polski, rozwiąże większość problemów gospodarczych i społecznych Polski i Polaków.

Plan ten, Polska zrealizować może w ciągu 10 lat. Dzięki temu Polska stanie się potęgą gospodarczą Europy i będzie najlepszym miejscem do życia w Europie.